Замовте зворотнiй дзвiнок
Залиште свій номер телефону щоб менеджер міг зв'язатися з вами протягом дня

WoW Conference

4 жовтня
1000
05
08
учасників
спікерів вищого
рівня
годин практичних
кейсів та знань
м. Львів, «Арена Львів»
початок о 19:00
Ольга Фреймут
Головний ревізор країни. Телеведуча, журналістка, письменниця.
Ярослав Заблоцький
Власник мережі стоматологічних клінік TM «Клініка Заблоцького»
Перша конференцiя iдеального сервiсу
Як впровадити в компанію сервіс, що підніме бренд на новий рівень та подарує постійних клієнтів
Анастасія Владичинська
Міжнародний експерт з сервісу. Працює з такими компаніями як Starbucks, Lexus, Hallmark.
Наталiя Адаменко
Експерт з етикету та дипломатичного протоколу

WoW Conference

Як впровадити в компанію сервіс, що підніме бренд на новий рівень та подарує постійних клієнтів
04 жовтня
м. Львів, «Арена Львів»

Перша конференцiя iдеального сервiсу

Ольга Фреймут
Головний ревізор країни. Телеведуча, журналістка, письменниця.
Ярослав Заблоцький
Власник мережі стоматологічних клінік TM «Клініка Заблоцького»
Анастасія Владичинська
Міжнародний експерт з сервісу. Працює з такими компаніями як Starbucks, Lexus, Hallmark.
Наталiя Адаменко
Експерт з етикету та дипломатичного протоколу
8 нереальних спiкерiв

WOW Service

Сервіс - це люди та емоції, які ми даруємо своєму клієнту. Ми покажемо як правильно побудувати сервіс з мінімальними інвестиціями. Конференція буде важлива для всіх, хто націлений на довгострокові стосунки з клієнтами, сильний бренд і високі прибутки.
1000
учасників, інвесторів та потенційних партнерів
5
спікерів, професіоналів своєї сфери
08:30 - 10:00
10:00 - 10:15
10:15 - 11:45
11:45 - 12:05
12:05 - 13:05
13:05 - 13:45
13:45 - 15:15
15:15 - 15:45
15:45 - 17:15
17:15 - 18:55
18:55 - 19:15
Реєстрація учасників
Офіційне відкриття конференції
Виступ Наталії Адаменко
Coffee Break
Виступ Братів Юдіних
Обід
Виступ Анастасії Владичинської
Coffee Break, networking
Виступ Ярослава Заблоцького
Виступ Ольги Фреймут

Закриття конференції, розіграші ексклюзивних подарунків

Програма заходу

W
08:30 - 10:00
10:00 - 10:15

10:15 - 11:45

11:45 - 12:05
12:05 - 13:05
13:05 - 13:45
13:45 - 15:15
15:15 - 15:45
15:45 - 17:15
17:15 - 18:55
18:55 - 19:15
Реєстрація учасників
Офіційне відкриття конференції
Виступ Наталії Адаменко
Coffee Break
Виступ Братів Юдіних
Обід
Виступ Анастасії Владичинської
Coffee Break, networking
Виступ Ярослава Заблоцького
Виступ Ольги Фреймут
Закриття конференції, розіграші ексклюзивних подарунків

Програма заходу

Головна сцена

10:15 - 11:45

Наталя Адаменко

«Етикет ідеального сервісу. Деталі, що формують ваш бренд»
17:15 - 18:55

Ольга Фреймут

«Як догодити вибагливому клієнту. Поради Ревізора»

Брати Юдiни

«Як створити гарний бренд та тримати марку»
12:05 - 13:05
- Правила етикету сучасного спілкування
- Ідеальний працівник - манера спілкування, що гарантує успіх
- Секрети правильної атмосфери в компанії та ефективних комунікацій
- Ознаки гарного сервісу
- Ознаки провального сервісу
- Як стати брендом
- Мистецтво піару
- Як повернути клієнта, якщо щось пішло не так
- Вміння підігрувати; мистецтво шукати підхід до найвибагливіших
- 10 гарантованих кроків до отримання відзнаки Ревізора
- Правила етикету сучасного спілкування
- Ідеальний працівник - манера спілкування, що гарантує успіх
- Секрети правильної атмосфери в компанії та ефективних комунікацій

Володимир Полiщук

«Маркетинг Майбутнього»
- Самостійний маркетинг-аудит бізнесу;
- Прості та дієві інструменти збільшення продажів;
- Вчасні зміни або як працювати зі стратегією;
- 10 ідей для WOW результату прямо зараз.

Business сцена

Курс «Систематизація бізнесу. Інструменти, що змінять роботу команди» – Роман Кушнір
Зіркова доповідь «Маркетинг майбутнього» – Володимир Поліщук
Кейс «Instagram. 10 рішень, що змінять обличчя бренду»
Майстер-клас «Мистецтво ведення переговорів»
Виступ «Емоційний інтелект»
Спікер — Наталія Островська

Формати участi

2500 грн.
Classic
участь у події
пакет учасника
сертифікат учасника
coffee break
обід
6000 грн.
Gold
ексклюзивні місця перед сценою
обід із спікерами та партнерами
ексклюзивні подарунки від партнерів
окрема стійка реєстрації
персональний менеджер
Встигни придбати
першi квитки
зi знижкою
6000 грн.
6500 грн.
2500 грн.
3000 грн.
Early birds
50 квиткiв
Пiдняття цiн з 27 вересня
6500 грн.
3000 грн.
вже продано
1200 грн.
Simple
участь у події
пакет учасника
сертифікат учасника
coffee break
1700 грн.
1200 грн.
1700 грн.

Формати участi

2500 грн.
Classic
участь у події
пакет учасника
сертифікат учасника
coffee break
обід
6000 грн.
Gold
ексклюзивні місця перед сценою

обід із спікерами та партнерами

ексклюзивні подарунки від партнерів

окрема стійка реєстрації

персональний менеджер
Встигни придбати
першi квитки
зi знижкою
6000 грн.
6500 грн.
2500 грн.
3000 грн.
Early birds
50 квиткiв
Пiдняття цiн з 27 вересня
6500 грн.
3000 грн.
вже продано
1200 грн.
Simple
участь у події
пакет учасника
сертифікат учасника
coffee break
1700 грн.
1200 грн.
1700 грн.

Кому буде корисна ця конференцiя

Представники сфери HoReCa

Власникам бiзнесу

W
W
W
W
які націлені на покращення стосунків з клієнтами
які хочуть покращити свої знання

Маркетологам

Genesis — засновник та iдейний натхненник конференцiї

Cервіс це емоція - кожного клієнта варто оцінювати, як потенційного пожиттєвого клієнта. Сервіс це емоція, яку, викликавши одного разу, важко змінити наступного, емоція, яка будує відношення до компанії, бренду і дає суб'єктивну підсвідому оцінку якості самої послуги чи продукту.

Особливу увагу варто приділяти нематеріальним рисам продукту компанії. В довготривалій перспективі відношення, яке базоване на враженнях, що формувались протягом тривалого часу, важливіше матеріальних характеристик.
Miciя - мотиваційний інструмент, чудовий спосіб зробити сервіс корпоративною філософією. Навчання якісному обслуговуванню рекомендовано проводити 1 раз в 6 місяців, тому, що один тренінг не зможе радикально змінити підходи і звички працівників та компанії в цілому.

Партнери конференцiї

Iнформацiйнi партнери

Партнери гостинностi

Контакти
+38 (097) 093-66-06
client@wowconference.org

Адреса конференції:
м. Львів, «Арена Львів»

Адреса офісу:
м. Львів, вул. Пекарська 16
Контакти
+38 (097) 093-66-06
client@wowconference.org

Адреса конференції:
м. Львів, «Арена Львів»

Адреса офісу:
м. Львів, вул. Пекарська 16
Замовте зворотній дзвінок
Залиште свої контактні данні, щоб менеджер міг зв'язатися з вами
Ольга Фреймут
Головний ревізор країни, експерт з якості сервісу та роботи з клієнтами. «Директор школи панянок» у реаліті-шоу «Від пацанки до панянки» та ведуча ток-шоу «Оля» на «Новому каналі». В 2018 році відкрила видавництво Snowdrop, в якому вийшла її книга казок для дітей «Кажан Жан». Також Оля є автором книг серії «Школа пані Фреймут: Етикет», «Про любов» та книги «Де і з ким спить Ольга Фреймут».
Наталя Адаменко
Президент Etiquette School.

Співробітник Ernst & Young LLC з питань формування корпоративної культури, фахівець зі зв'язків з держструктурами.

Експерт з етикету і дипломатичним протоколом.

Посол Миру Міжнародної федерації світу.

Член громадської ради при комітеті Верховної Ради з питань зовнішньої зв'язків.

Викладач курсу «Дипломатичний протокол та етикет» в

Київському Інституті Міжнародних Відносин при КДУ ім. Т.Г. Шевченко.

Член Всесвітньої федерації жінок за мир у всьому світі.

Багато хто знає Наталю Адаменко щодо участі в відомих телепроектах на каналі «1 + 1» - «Від пацанкі до панянкі», «Школа справжньої пані», «Школи джентльменів».
Анастасiя Владичинська
Міжнародниф експерт з сервісу. Працює з такими компаніями як Starbucks, Lexus, Hallmark. З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні з допомогою ефективних кейсів та програм.
Брати Юдіни
Олександр та Володимир Юдіни одні із перших в Україні почали працювати із інтер'єрами HoReCa та робити із торгових марок стильні бренди!

Сьогодні студія YUDIN Design відрізняється від інших 20-річним досвідом у розробці комерційно успішних концептів та айдентики для компаній різного спрямування! Це одні із небагатьох дизайнерів України, котрі дійсно «в яблучко» можуть розробити і ім'я, і бренд-бук, і концепт, і інтер'єр-екстер'єр ресторану, придумати різні промо-фішки та особливості сервісу.

В останні роки до Юдіних сміливо звертаються замовники, котрі мають якусь найпростішу ідею: наприклад – продавати авторське пиво, відкрити кав'ярню. Дизайнери розглядають меню і будують повний бізнес-концепт, в якому дизайн – лише частина усієї справи. Ось така комплексна робота відбувається із кожною компанією, із якою працюють брати.
Володимир Полiщук
Засновник Студії маркетингу та дизайну MUST (ТОП-13 креативних агенцій України).
Маркетинг-директор мережі магазинів гаджетів ЖЖУК (450 магазинів, 23 області)
Викладач брендингу та комунікацій в УКУ.
12 років досвіду на комунікаційному ринку.
Ярослав Заблоцький
Д.м.н., професор, керівник приватної Академії, практикуючий лікар. Власник мережі стоматологічних клінік TM "Клініка Заблоцького" – сервісної компанії №1 за версією «DYB Business Club» і KMBS.

Власник одного з найдорожчих брендів в Україні у сфері професійних медичних

послуг, вивів клініку на рівень франчайзингу та разом з франчайзі реалізував проекти в Одесі та Софії, у Києві та Львові відкрив Центри турботи про зуби – Denal Care Offices, де надається лише одна послуга – професійне чищення зубів.

Автор книги «Як я став Заблоцький. Пригоди стоматолога в червоному метелику».

Автор і ведучий програми «Як я став».
Made on
Tilda